Bloggen!

Vad skulle jag göra utan den?? Ha tråkigt, svar jo!


Nu är man nyduschad och fräsch! (undrar hur länge det kommer att vara) Faktiskt ganska länge hoppas jag! I morgon drar jag min kos upp mot Göteborg, Har fått reda på att det väntas en del supriser! Fick dock reda på den första, ja ni fatta den första av.....ingen aning!

Men i alla fall. Jag ska tydligen fp Hot Stone Massage. Var tvungen och googla detta och fann en sån här bild! Antar att det är denna upplevelse jag ska få!

                                         
Säger bara, LÄNGTAR! Verkar vara super skönt och ligga där med varma stenar. Dock så är jag lite känslig för varme, men va fn, bit ihop och njut haha!!

På kvällen ska det i alla fall bli utgång, vart ingen aning. Litar på guiden. Hotell väntas och en STOOORR KAFFELATTE!!

Som ni märker så kommer jag förhoppningsvis få en underbar fredag!!!

Till Recbecka!
Kul att du hittade hit!
Ja, helgen var verkligen trevlig och hoppas det blir mer besök från sadelmakaren! Du lyckades alldeles utmärkt med att kommentera ett inlägg! Fortsätt med det!

Hoppas du får en härlig tripp till Rom, Jag och Catrin trivs med den svinkalla morgonen och höstvindarna som smeker näsan!

Nu mina darlings är det dags för mig att packa lite inför morgondagen och sedan är det sängen som gäller!
Mer om hur det gick med Chiron idag kommer i morgon bitti! Håll till godo love!

                                                             Natti Natti

                                                                Kram
                                                              Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att det gick så bra med Chiron på programträningen - grattis! Och ha en underar dag i gbg imon och skäm bort dig själv mycket :) Kram

2009-09-17 @ 23:11:28
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Madeleine Hjortsparre

Ha det så trevligt i Gbg! Rolig blogg :)

2009-09-18 @ 00:41:57
URL: http://maddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0