Den lyckligaste på jorden!

Är jag ikväll!

Chiron har never ever gått så bra som han gick idag! Han var jämn hela ritten, kändes stark och allt var lätt som en plätt! Britt Hammar gav mig 71% för ritten!! Alla halter satt perfekt! Båda fattningarna fick vi 8:or på. Jag fick en 8:ta på ryttarens sits och inverkan och då blir det 8 gånger 3 wiho! 2dra gången jag får en 8:ta på ryttarens sits och inverkan av Britt! LYCKA! Det roliga är att det hade inte spelat någon roll om jag som så hade fått 60% för min känsla hade varit den samma. Chiron var ida Corvetten. En fantastisk häst!



                                                   

Dagen för övrigt har varit fram och tillbaka, jalla jalla och hinna göra det och det haha! Men det är verkligen lika roligt var gång Britt Kommer hit! Ett sånt engagemang hon har! ett stor TACK till henne!!

Tyvärr fick jag inga bilder från dagen. Den har verkligen gått i ett. Catrin var i alla fall och hämtade pizza ikväll. Tyckte vi kunde fira efter en bra dag som denna!!

Nu mina vänner så måste jag faktiskt ta och krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen! På fredag ska jag försöka leta reda på en tre butik! Min G knapp (haha) vill inte vara normal på tantbordet. Får trycka till hårt som FN om det ska bli något G!

Natti Natti vänner!

Kram
Timmie



                              
                                                         vill bara säga TACK till Catrin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0