Det var ju bara på skoj!

Det jag skrev i morse om att bli sjuk! Jag hatar att vara sjuk! vill må bra....Men idag är verkligen en deg dag för min del. HUvudet hänger inte med och käns som att jag har feber. VILL INTE! Så ska snartta och hoppain i duschen och sedan ska jag passa Nathalie medans Catrin har sadelprovning. Då kommer jag ta mig en BIG ZIZE TE MED HONUNG!! Här ska det inte vankas någon damn förskylning. Tur att man även använder sig av Herbalife som hjälper till att hålla basiluskerna borta!! 


                                              
                                                                                 En bild från gårdagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0