Bakelse!!

                             
Sitter och äter lite lunch. Bojjan och Harry (catrins morföräldrar) har prcis lämna gården för att åter åka hem till Rävlanda. Bojjan hade köpt mockabakelse som jag snart ska börja smaska på när jag ätit min macka! När jag blir gammal så ska vill jag leva som dom. Harry är 90 år och Bojjan 86 om jag inte minns fel. Men betydligt yngre i huvudet deras.

I fredags hade jag en helt underbar dag, även igår. Så fri och bortskämd som jag har blivit de två dagarna har jag nog aldrig varit med om.

När jag kom upp till Göteborg så blev det "vi måste skynda, vi ska vara på massage om 20 min!!" Så vi kutade upp til hotellet som var helt underbart! Sicket rum!! Bott på fina hotell men detta rummet tog priset! Timmie fick vänta att gå en rundvandring, massagen väntade! Hot stone massage är något som jag "varmt" (haha) rekomenderar!! Helt underbart. Mindre underbart när han massaerade nacken. Men efter gud vilken människa man var! Totalt ny! Efter den underbara massagen bar det av till Espresso house säger bara KAFFE LATTE im in love! och en smaskig kladdkaka med grädde, självklart.
                                                            

När njutningen var klar av denna fantsastiska dryck så bar det av på stan! Det var helt underbart. Bara kunna vandra omkring utan mål, utan måste utan bara göra. Ni vet konsten att göra ingenting, var lätt som en plätt.
Ett par timmar gick och vi vandrade till baka till hotellet och kika lite på tv och pratde, kände Götebrogsluften från balkongen. Sedan bar det ut på stan igen. Inhandlades lite Asti Zinzano. Så damn gott så det finns inte. Men vi han inte riktigt njuta av fören senare. Vid 7 tiden drog vi ut för att käka lite mat på ngn resturang där jag inte minns namnet. Trevlig kypare var det i alla fall med en inredning som var trevlig att äta i. Dock var inte borden dom bästa. Stora dukar gjorde det svårt att se att det var trädgårdsbord. Så stadiga var dom inte om man råkade lägga för mkt tyngd på ena sidan. Drog oss tillbaka till hotellet för att njuta av en flaska Zinzano. Poff så hamnade vi sedan på en pubb precis utanför hotellet där vi satt med mycket trevligt sällskap och glada människor! Mycket glada kan jag påpeka! En stund med skratt så bar det av till klubben vi skulle till och där dansades det hela natten long!!

Ja en mycket lyckad helg och glad är jag för att jag fick uppleva den, det behövs somtimes!

En stor kram till alla som jag träffat och till dig som bjöd upp mig!! betyder guld för mig!

Idag är det söndag och nu så väntas det röjande med röjsågen! Catrin är iväg på sadelprovning all day long uppe i göteborg!

Hur har eran helg varit??

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, låter som en riktig toppenhelg :) hoppas du har fått lite ny energi inför veckan som kommer! Kram

2009-09-20 @ 13:41:44
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: klara -hästblogg

jätte fin blogg, jag har märkestäcken tillsalu om du är intresserad, kolla min blogg :)

2009-09-20 @ 19:24:11
URL: http://klarrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0