God lunch alla glada darlings!


                                   

Hur är eran fredag?

Min rullar på. Vi har ridit undan alla hästarna och filmat Totte, träningshästen som vi har.
Catrin har rullat iväg för att hålla träningar och kommer inte att komma hem fören sent ikväll.
Jag själv har en del att stå i om man säger så. Måste schamponera hästar inför tävlingen, samt tävlingsputtsa sakerna och göra klart stallet. Så min fredag är räddad, hmm....

Jag såg att jag hade fått en gästboksinlägg på min www.melanoz-dressagestudent.se där var det en dam som målade av foton mm. Hennes arbete såriktigt fint och petigt ut. I alla fall så kunde man få vara med i en tävling. När hon hade kommit över 10.000 besökare på sin hemsida så skulle hon anordna en tävling. Man är med och tävlar och att få ett foto  som blir avmålat gratis!!! Självklart ville man vara med! Så jag tycker att ni kan göra detsamma om det är något som lockar! Hennes hemsida finner ni här www.123minsida.se/invisionart

Hade velat lägga upplite bilder som har målat men vill integöra det fören jag frågat henne! Men kikagärna in där och klicka på länken TÄVLING!! LYCKA TILL Vinnaren dras på SÖNDAG!!

Nä nu är det dags för mig att jalla ut till stalleT en del jobb som väntar!
Bilden som dekorerar detta inlägg får bli en bild som en god vän redigerade åt mig på Photoshop!!
Tänk om man hade kunnat göra det till verklighet!!

                               


                                                                 Puss och Kram
                                                                      Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0