God morgon

I dag är det söndag och det innebär Pokemon på tv.


Har man inte andr akanaler så har man inte haha!! Det jag fattar är att man kan komma på alla dessa varelser samt namn till dom alla! Du store tid. Tänk att tjäna pengar på sådnat!

Jag tänker ta och Dissa någonting.
Det är blogg.se´s nya upplägg. Man vill gärna kunna ha bilder med i inlägget. Ibland så kanske man vill ha bilden centrerad men INTE texten som den blir nu! Utan nu så blir ALLT centrerat även om man bara vill ha ngt ord eller bild centrerat. Illa vilket detta betyder att man måste in i HTLM-koderna att grejja. Så nu måste man lära sig det, Det som var så enkelt innan! nä STOR DISS from MELANOZ

Nu så håller jag på att installerar Photoshop Cs3, nus ka det göras design på riktgt. Se om jag hinner göra någon ikväll. Ifall att så blir det header-tävling. sägs?

Nu ska jag ta och jobba lite på mailkontoret darlings!
ha en mys söndag!

Kram
Timmie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0