Hej alla glada!

Sitter och äter lite lunch och snart ska jag ta och börja knoppa Ikaros. Catrin ska tävla idag, MSV:B4 ska hon rida!

HAHA!! Catrin håller på att fiska kräfter så fort det finns 10 min över. Är jue kräft skiva här på Lördag. Hon har inte fått upp så många nu efter 10, då är dom ute och simmar tydligen. Kräftor kanske också ska motionera?En sak är säker för min del även Catrins del, dom hör bästr hemma i vattnet och inte på tallriken! Fytterackan asså! Dom ligger där på tallriken gärna i högar med sina små kul ögon som står rätt ut och med deras jätte klor vara ena ser vanskapt ut då den är betydligt mindre/större än den andra! Dessutom så har dom antenner på skallen också! Jag menar hur aptiligt ser det ut? Vi kan sumera detta på följande vis! Kräftor är havsodjur!!!! (med många ben)

                                                               

                                                                Förstår ni vad jag menar??

Nu är kaffet drucket! Dags att tugga gummiband och knopp!

(ett hästskötar tips: tugga på gummibanden när ni knoppar, risken blir mindre att dom går avnär ni knoppar! och använd inte beganade gumisar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0