Hej Bloooggggennn!!!

Hur är det med er!!?

Vet ni vad?
Jag har haft en helt underbar fredag och lördag!! VILL HA MER UTAV DET!!

                                   

                                   
Så här såg en del av rummet på det 4 stjärninga hottek ut, kan säga att det var två tv apparater och balkong!! LYX!! kan säga att jag hade mer än gärna tagit med mig sängen hem med all utrustning! Så skön kan jag säga!

Jag har som sagt haft en underbar fredag och lördag med x-antal kaffe latte, jag älskar, mumsat på mummsisar i form av kladdkaka och chokladtårta och mycket mycket mer!

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen! Bloggar mer om gårdagskvällen i morgon bitti!

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, vad härligt det ser ut! Ska bli spännande att höra vad du haft för dig under helgen :) Kram

2009-09-20 @ 00:19:01
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0