HEMSKT!!!

Denna dagen har verkligen varit en hemsk dag,på internetfronten!
Det har verkligen krånglat hela dagen! Därav mobilinlägget vid lunch! Men nu så har jag i alla fall fått igång mitt lilla barn till bredband!!

                                                       

Trots att man hållt på att drunkna mellanregnskurarna så har dagen rulat på bra. Catrin har varit iväg på sadel provning hela dagen.

Chiron gick fint idag. Arbetade på det vi arbetade på igår, och det är bra det jag och Catrin gjorde igår.måste passa mig för det yttre bakbenet så han hela tiden spårar och inte lurar mig.Men en riktigt bra känsla fick jag¨så den vill jag behålla fram till Lördag.Ingen mesridning då inte. Jag ska inte kräva mergällande samlingar och ska puscha inte heller puscha honom. Men jag måste få honomtill att fullfölja arbetet inne på banan som jag begär hemma! Alltså inte bli passiv!! RID MELANOZ!!

Nu ska jag ta och öva på olika andningstekniker så jag kan utvidga min lungkappasitet så jag klarar av att hålla andan längre. Jag menar ska det hålla på att regna så här såfår man väl skaffa gälar! eller??

Som sagt sängen kallar Darlings. Om tio minuter börjar HEROES!!

Kram
Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0