Hösten

Är här på riktigt, men vi har faktiskt haft en underbar sensommar. Håller ni inte med?



                                                    
Förutom regnet har dagen gått bra. Catrin red Ikaros vid 08.30 och jag fick passa Nathalie under tiden. Sedan så for hon iväg på en drös massa saker som skulle göras. Bland annat var hon och fick bli snygg hos frisören.

Jag har undertiden hon har roat sig ridit ut Totte och red Chiron på banan, ren jogging. Han kändes i fin form idag, lagom ambitiös och motiverad till arbete och inte ett dugg spänd trots att höstlöven yrde. Sedan så är det all vardagliga saker som ska ordnas. Han till och köra lite röjsåg så man blir av med det där. Hatar gräs som växer, snö cokså för den delen! haha! Sicka i-landsproblem va?

Sedan så hoppade jag faktiskt in i duschen för klockan 17 skulle jag passa Nathalie för då skulle Catrin ha lektion här hemma, efter det så var det att kuta ut och plocka in pollarna som började bli ganska så nerviga ut i blåsten som börjar ta form! Poff och nu sitter jag här! Väntar på att min kära höleverantör ska komma och lämna hö. Inget till kvälssfodringen så blir svårt att fodra då, men bara lite svårt haha!


                                                      

Nu är det dags för liute mailjobb!!! wiho!

kram
Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0