Kaffe gud!!

Säg något jag redan inte vet!

Timmie gjorde Hur besatt är du av kaffe? din quiz och resultatet är Kaffegud

Välkommen till klubben min vän! Kaffe är ditt liv, du lever för det!


Gjorde denna quiz på facebook.Blev inte så förvånad  if i say soo!!
Men det kanske ni redan har märkt eller??

Dagen började med att jag och Catrin red ut Ikaros och Chiron. Blött värre asså! Melanoz som inte är vatten tät haha!! Men det varlugna puckar. Vi hade sällskap av lite rådjur och fasaner, eller som jag brukar kalla dom, självmordsbombare! Dom har jue inget rätt iu skalen dom pippisarna!

Men nu så är det dags för mig att jobba vidare!! Kaffe förderådet är påfyllt och nu så är det poppa musik i öronen som gäller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0