Kräftskiva

Var det igår! Själv äter man inte kräftor som ni vet vid det här laget haha! Men corinne smaskade i sig med hull och hår!

Gårdags kvällen kan beskrivas med mycket skratt, mat, efterrätter, godis och gud vet vad! Roligt hade vi alla fall. Jag och Corinne springer runt och garvar som vanligt! Ganska så vanligt när vi befinner oss på samma ställe!

Jag och corinne försökte även videoblogga igår, men misslyckades ganska så duktigt. Videon lyckades efter mycker om och men, det svåra var att ladda upp den! Corran skulle se vad hon kunde göra när hon kom hem. Då kommer ni få en film där vi sitter och skrattar så magen gjorde ont och en lite mer seriösare film! Ska tjata på Corran så jag får dom senare!

Idag är det söndag och vi har en stycket sadelmakare här som grejjar med sadlarna och jag hade tänkt att ta der lugnt och jobba lite vid kontoret idag. Får se hur bra det går!

Här kommer lite bilder från gårdagen. Corrine kommer ksicka mig fler bilder som togs igår!

Men ni får nöja er med detta så länge!

                                    

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det verkar som om ni hade skoj igår :) Kram

2009-09-13 @ 14:00:23
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Viktor

ni verka haft riktigt roligt... med mycket skratt, nu har jag sett videon du och corre gjorde, ni låter som smurfar när ni pratar efter som bilden och ljuden inte hänger med varandra hahaha kram

2009-09-13 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0