KUL!!

Fått lite kommentarer från läsare som jag inte kommenterat tidigare! KUL!! hoppas ni stannar kvar ett tag och gillar min blogg!!

Sitter och kasstar i mig lite lunch och kaffe of course! ska rida lektion senare! Men Catrin blev lite försenad så jag han inte klart ute i stallet innan lunch så litlle late i am!! Men Melanoz är snabb.....

Hittade lite roliga Key caps för er som illar hello kitty!!

                                 HELLO KITTY PIRATE & SKULL KEY CAPS
Kan vara bra om man har måna nycklar att hålla reda på! Dessutom så är det inte det vanliga enfärgade key caps utan i figurer och i detta fallet Hello Kitty!!
Källa finner ni
HÄR

Dags att rida rida!! ska be Catrin fota lite idag!!

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Jenny!

Hehe, okej .. Tack :D

vem ska du lägga bland dina favoriter? :P

2009-09-15 @ 14:41:17
URL: http://jeannu.blogg.se/
Postat av: Julia

hah aa som jag sa tycker verkligen synd om dej x)

2009-09-15 @ 15:27:37
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: Jenka

Hur ser en träningsvecka med Chiron ut? Kul att höra lite om upplägget och varför.

2009-09-15 @ 15:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0