Nära döden upplevelse

Ja verkligen! Jag jobbar här själv, alltså inte så van att det springer runt folk i stallet. Hade musik på i öronen och gick runt i mina egna lilla värld (min mp3 är borta men telefonen och det kassa ljudet får duga så länge) Och sjunger givetvis med i låstarna som ALLTID haha! Sopar och grejjar vänder mig om och där står en KARL och stirrar på mig! Hjärtat flög upp genom taket och melanoz gav i från sig ett GAAHH och höll på att sopa till honom med kvasten som jag stadigt höll i mina händer! Så det kan gå! "Blev du skrämd" Nej nej svarade jag! Dansade bara med i musiken! Vadå Melanoz Blir väl aldrig rädd haha!!

Stallet är i alla fall klart samt det viktigaste till kräftskivan! Ska bara ta och packa hö till hästarna och lägga fram kraftfoder så jag slipper det later to night!

Just nu så håller grannen och Catrin på att koka kräftorna! UUU!! me säger! Nästan 200 st så det är en del! Snacka om massgrav!

Well well

Nu är det snart dags för mig att ta lite kaffe, MÅSTE ha mitt lunch kaffe!!

Bloggar givetvis senare och ska bli en drös med bilder! paparazzzzziiiii!!!  haha!!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Corinne

Men lilla vän! Du ska då alltid vara lättskrämd för minsta lilla sak ;)



Och du, min kamera kommer också hänga med, så Melanoz kommer vara modell hela kvällen! ;D



Kram!

2009-09-12 @ 14:07:34
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0