Good Morning

Hej bloggen!

Då var det Måndag, ny start!

Men fick ni sova gott i natt då? eller är det någon av mina kära läsare som har måndags panik!!??

Well well.

Veckan börjar bra. Regnet öser ner på utsidan och i morse när jag skulle fodra hästarna, fick jag leka elit gymnast för att INTE hamna i vattenpölarna. Synen hade nog sett ut ungefär som en elit gymnast som åkerkonståkning kanske! Ja, ni förstår själva! Glad är jag också att gödselstacken är tömd så jag slipper leka programet gladiator och en Atlas i form utav en planka som hindrar mig från att komma upp, utan drullar i vält som en säl och försöker ålamig upp! Ni föstår mina problem?? I löööööve (som kissies skulle ha sagt) hösten!! or not!!

Vad sker då annars idag! Inte så kanon mycket. Totte åkte hem efter tävlingen i onsdags så nu är det bara Icke darling som ska ridas! Jag har ju min lill prins!

Men nu darlings såmåste jag rusa. Mitt internet krånglade så det tog lite tid innen jag kom ut på nätet!

Dags för stallet!

PSSTT.....
Fann ett par tröjor hos nelly.com.....
hiss eller diss??



                                                             
                                                               En Cardigand från
                                                                     fred perry

                                                        

                                                                  Junk De Luxe
                                                                       Pitt Polo



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hiss för tröjorna!

och i Halmstad skiner solen just nu, hopaps den gör det på dressyrgården också :)

Kram

2009-09-28 @ 12:27:54
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0