Sängen calling!

Kudden muttrar om att jag borde gå och lägga mig, ja menar vem tror den att den är? Min mamma när jag var 10? Fast okej. Borde nog följa rådet och ta och drömma mina drömmar för att sedan vakna upp i all hast och känt tt jag inte har sovit ändå haha! Natten går så fort när man sover.....

I morgon är det en ny dag.

Chiron gick bra idag. Fick till en riktigt bra öppna på honom i vänstervarvet. Han börjar fatta poängen!

På torsdag kommer Grand Prix dommar kandidaten Britt Hammar hit. Dags för programträningar! Alltid lika roligt att ria program för henne och bli bedömd. Sist så red jag iho 70% på Chiron programet för 4:raåriga hästar! Det ni!

Skulle provat en ny sak i detta inlägget men fungerade tydligen inte! ska se om det går i morgon!
I morgon kommer jag öven skriva konsten att bli en bättre ryttare. Men den kommer att vända sig till andra! SÅ häng med!

Kram
Timmie


Kom ihåg, att vara sig själv lönar sig alltid. Att gå sin egen väg är självklart, men låt det inte gå över till girighet. Finns fortfarande människor vid din sida som kan ta skada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0