Strong and firm

                                                                    
                                 Your current heart rate is 21 beats/minute* -- strong and firm!

Har tydligen många som älskar att skicka mig hjärtan på facebook! Kanske skulle satsa på rekord??

Onsdagen den 23 september 2009 är till sitt slut och inte kommer vi kunna göra denna dagen ogjord. Min kusin skrev något om dett igår som gjorde att man började fundera. Som ni kanske vet vid detta laget kära läsare så är jag en funderare ut till fingertopparna.
Så här skrev min kusin igår i alla fall.

                                                         "Ännu en dag till handlingarna.
                                                 Ibland undrar jag vart dagen tagit vägen.
                                           Och ännu mer undrar jag vad jag gjort med dagen.
            Jag kommer (troligen?!) aldrig mer att uppleva tisdagen den 22 september 2009 igen.
                 Det är då det slår mig - hur vill jag minnas min tisdag den 22 september 20009?"

                                                            Hennse blogg finner ni
HÄR

Dagarna vi går igenom kommer vi aldrig kunna göra om. Men hur dålig dagen en har varit så finns det ALLTID något litet eller stort som gjort oss nöjda. Kanske en sådan enkel sak som att lunch-rasten är här eller att det inte var någon bilkö hem från jobbet. Från och med idag så ska jag göra likadant som min kära kusin vitamin. Finna 3 saker som gav mig en känsla och den heter nöjd.

 



1: Lektionen på Chiron var kanon idag.
2: Fått flera sms som gjorde mig glad
3: Att få duscha efter man ridit i regnet

Det är 3 av de saker som jag känner mig nöjd med idag!

Vilka är era 3 saker?

Som sagt min onsdag är över och den har rullat på som alla andra dagar. Hästarna har dock varit lite nerviga idag, blåst ganska så mycket och löven yrt runt! Fint med hösten, visst. Men längtar redan till våren!

God Natt Vänner!

Kram
Timmie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0