Sunny tisdag!

Inte ett moln, så långt ögat kan nå, inte en droppe regn och det är september!!!!

USCHA! Tycker inte om detta asså. Träden blir allt färgade, oranget, gult, rött, brunt och dom tappar sina löv! Hur roligt är det på en skala 1-10? Hösten kan varav mysig men det innebär troligtvis fler dagar med regn, blåst, gegga you name it! Jag älskar hösten jag vet!!

Har anmält mig till att vara med och tävla om att bli veckans blogg så håll tummarna! Skulle vara kul! Fast jag skulle bara vara glad om jag fick gå vidare till dom 15 bästa! bloggen jag anmälde mig på har ni HÄR Det är en bra blogg skirven av en tjej som verkar vara en otroligt trevlig och omtänksam tjej! Värt att kika in på! 

Catrin åkte iväg, nästan precis för att ha sadelprovning i Örkelljunga. Vid 16.00 ska jag rida lektion på korven alltså Chiron! Så nu måste jag susa ut itll stallet och mocka, fylla på vatten och göra allt klart så jag inte har så mkt efter ridningen! 

Hoppas ni har en wonderful day i solen darlings! 



                                                                            Kram
                                                                          Timmie 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh tack VA glad jag blir..

länkar till dig i ett inlägg sen för din kommentar gjorde mig såå glad

2009-09-01 @ 13:16:22
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: JennyM

Ja ni ser väldigt fina ut ihop så kan tänka mig att det funkar bra mellan er! =)



Haha ja fy det är jätte hemskt, speciellt med tanke på att dom tror att sådan publicitet är bra. Men men får hoppas att dom växer ifrån det helt enkelt. Annars ser det ganska mörkt ut..



Ha det bra! kram

2009-09-01 @ 15:50:07
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Spännande, hoppas du blir vecakns blogg! Jag håller på dig :) Kram

2009-09-01 @ 22:08:36
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0