Suprise!

Jag har tydligen en suprise som landar i lådan på måndag! Försökte få ur personen i fråga vad det var för något men icke sa nicke! "Får du se på måndag" Var det enda jag fick till svar! Hmmm..... jag gillar suprise men jag vill gärna inte veta om dom fören jag fått den! Jag blir galen av all väntan!!

Det som ska göras nu är att städa rummer lite till. Corran kommer i morgon och hon ska tydligen sova i mitt rum. Hon får ta överslafen! My rom my roules haha! Nä ska bli kul att träffa min lilla darling i morgon. Garanterar att det kommer bli ett och annat HAHAHAHAHAH!!!  som det låter när jag skrattar!

Som sagt fortsätta städa! Sedan är det preimär för Kändis djungeln. Ska bli intressant. Laddat med en chips påse of course! så bäst att snabba på så man hinner!!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0