Tänk er!

Att vara ärlig och skriva det man tycker till en annan bloggare kan verkligen göra en glad! Jag kommenterade DENNA bloggen tidigare idag! Hon blev tydligen jätte glad för det jag skrev vilket gör mig glad. Att göra så att en annan person känner sig nöjd och glad över det den personen har åstadkommit. Jag tycker denna tjejen gör ett kanon bra jobb med sin blogg. Hon har verkligen lyckats ta sig upp på topplistan av bloggar uten att vara dumdristig och inte köra över alla andra för att få dig som läsare uppmäksam och följa just hennes blogg!



Att blogga för mig betyder en del. Ett av mina stora fritids intressen. Kunna förmedla saker och berätta om sin vardag och tipsa om saker utan att starta ett så kallat blogg krig och göra sig till åtlöja på Mc Donalds är för mig ett mål och jag hoppas verkligen inte att jag upfattas sådan. Jag kan rligt säga att jag ser mer upp till dom "mindre" än till dom "större" för dom så kallat minde gör ett dubbelt så mycket bättre jobb! Jag är OSVENSK och KAN vara GLAD för någon annans FRAMGÅNG frågan är kan ni?

Betyder kändisskap så mycket för er att ni skulle kunna göra vad som helst för att få det?


Batyder pengar så mycket för er att ni skulle göra vad som helst för att få det?


Jag skulle aldrig ge upp mig själv som så många andra bloggare tydligen gör. Jag skriver i denna bloggen. Det är 100% mina ord och mina tankar. Som jag är som person. Jag har kanske inte övedrivet många läsare och jag tänker inte ändra på mig själv för att få det heller. Jag vill ge ALLA bloggare som bloggar för att det är roligt, och kunna bevara den person man, inte ändra sitt för att göra andra imponerade......



En stor ros till alla er duktiga bloggare!

Kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra tankar kusinen. Det lönar sig alltid att vara sig själv :) kram

2009-09-01 @ 22:53:04
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0