Tisdagen

God Morgon vänner! Sovit gtt?

Jag hade kunnat haft en bättre natt! I det huset jag bor, uppe på nocken sitter det en vind visare som snurrar dit vinden blåser! wiho! saken är den att det låter som andra världskriget när den snurrar! det verkligen GNISSLAR!! Seriöst den ska ner!!!! 

Denna bilden fann jag taggad på facebook av min underbaraälskade super vän! Kommer absolut inte ihåg dettafotot, vet dock att det ärpå skolan, riddersberg i omklädningsrummet. for a long long time ago! 
Tänk vad verkligheten ser annorlunda ut nu mot då! Man hade så många drömmar! Nu håller man på att göra dom till verklighet! 

Nu ska jag förbeeda min dag ute i stallet! 

Idag skiner i alla fall solen!! 




              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0