Harry Potter @ Melanoz House

Långfredag och vad visas på tv om inte Harry Potter och den vises sten. Well bette then nothing, right? Det tråkiga är dock att man har plöjt igenom alla böckerna tidigare så filmen är kanske inte så super intressant!

                                             

Har ialla fall smaskat i mig en tårtbit som jag fick innan ikväll, någon tyckte att leverantören skulle skrämmamig när jag sitter självhär i lägenheten men för en gångs skull så var hon snäll haha! Tårtan var i alla fall smaskens och med jorgubbisar pågör det inte sämre heller. Så för att sammanfatta denna långfredagen så är det mys med smasken och Harry Potter!

För övrigt såhar dagenkänts då där pirrig i magen, inte för att någotspecielt har hänt utan mer att livet är underbart pirr i magen känsla, om ni hängde med där. Buggs som jag ska "tävla" på Lilla Edets ridklubb påMåndag (klubbtävling) kändes jätte fin idag. En speciel häst med mycket stort JAG men är absolut den fräckaste hästen jag har suttit på och jag har ändå suttit på många djur!  Underbart i alla fall, på honomlär man sig att RIDA! 

Well well

Jag hoppas ni dear readers har haft en fin långfredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0