Hiss eller diss

Hej vänner!!

Onsdag idag och jag har precis haft lite lunch och ska ta mig ner till stallet igen för att släppa ut ett par hästar i hagen och arbeta de sista.

Men innan jag drar mig till stallet (ass always) så tänkte jag fråga er om en Hiss eller Diss. Jag satt och tittade på Bella & Tyra show när bloggerskan Paow gästade under programet. Jag har personligen haft lite olika meningar angående den tjejen och hennes blogg. Vissa gånger tycker jag den är super och andra gånger blir det bara blä. Men efter man sett henne medverka i showen och fick se henne "in real life" så fick jag i alla fall en helt annan uppfattning och missuppfattningarna blev betydligt mindre!


Men min fråga till er är



Vad tycker ni om Bella & Tyra show. Peronligen tycker jag showen är bra. Lagomlång och det är intressant att se bloggarna på riktigt. Man får en helt annan uppfattning om dom, helt klart! Dessutom så har verkligen Bella och Tyra tagit detta med bloggning till en ny nivå!!






create free polls | comment on this



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja visst har det varit underbart! :D

Jag har inte sett Bella & Tyra show, fy på mig verkligen. Borde göra nåt åt det!

2010-04-07 @ 22:23:42
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0