Lunch time

Hej vänner!!

Har precis haft lite lunch och ska dra mig ner till stallet snart igen. Hovlsagaren är här men dom är också iväg på lucnh....

Sitter och kollar på BONDI, ett proram som går när jag har lunch som handlar om Livvakter eller strandvakter kan man kanske säga vid stranden BONDI. Idag så var det en kille som hade fotograferat kvinnor somlåg och solade topless utan deras medvetande. Blev livakterna ringde polisen och detkom ett helt kavaleri med poliser som fann honom under ett parasoll och verkade vara väldigt nöjd med dessa bilderna. Snacka om pinsamtläe för honom men inte mer än rätt och de kvinnor som hadeblivit fotograferade gjorde en anmälan. Kille hade tydligen ingen aning om att det var olagligt haha!! Sicka typer det finns!!

Idag är det dock inte lika trevlig väder ute. Det regnar och är allmänt trist ute! 

 

Jag måste dock erkänna att jag hae inte velat ha deras jobb. Under en eftermiddag så gjorde dom 200 utryckningar! Helt galet, men folket verkar ignoerera varningarna totalt!!

Dags för stallet igen vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0