Påsk

Fjädrar, ägg, kycklingar......Är vad det fletsa hem betår av just nu! Jag kan tycka att det inte var allt för länge sedan det var jul?? Tiden går, men gör inte mig någonting och dessutom är det helt underbart väder ute och hästarna myser verkligen i solen ute i hagarna! Tror ordet LOVEY passar in här!


Snart har jag druckit upp mitt kaffe och ska ¨åter vandra ner till pälsklingarna nere i stallet. Jag kanske är konstig men jag tycker det är så skönt att verkligen komma upp på morgonen gå ner till stallet och mötas av hästarna muttrande när man öppnar dörren, (tror mer att det är maten dommuttrar efter) mocka och pyssla i stallet för att sedan gå och till lägenheten för att äta mummsig frukost och se hästarna mysa i hagen!!

Vad tycker du bäst om morgonen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0