STOP

Rubriktorka!

Min fredag blir inte bättre än så här,klagar det gör jag inte. Proppat i mig Ben & Jerry glass så känner migväldigt nöjd. Tänk att man kan ha levt utan att smakat den glassen! För er som inte visste det var det faktiskt bara andra gången jag åt den och jag måste säga att det är nog bland det bästa jag gjort, i glass väg dock!

Vilken är eran Ben & Jerrys favorit??



Var tvungen att kika in på deras hemsida och titta efter deras smaker, finns ju inte en heller!

Nu tror ni säker att jag har fått ett typ av beroende, men inte riktigt så illa är det.

Men nu ska jag faktiskt ta och krypa ner under täcket. Ska upp och fodra hästarna och göra klart stalle för att sedan åka med på tävling. Ponny tävling dessutom. Lotten (min chefs) dotter ska ut.

Vi hörs i morgon vänner och sov sött!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

New York Super Fudge Chunk - chokladglass och nötter i en salig blandning - mums :)

2010-04-10 @ 13:53:13
Postat av: emma

aldrig smackat nån av deras glasser. MÅSTE göra det nån gång ((:

2010-04-10 @ 21:11:59
URL: http://eemmaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0