Wake up call.....

Jag kommer ihåg när jag såg detta på tv för gansla så länge sedan på tv4:ra.
Jag hade nog samma tanke som SÅ många andra hade när dom såg samma sak. Efter detta så blev jag ganska så irriterad på mig själv. Gällande detta med ytligheter. Att skapa något förutfattat innnan vi ens har en aning. En människas konst.

Jag blev i alla fall paff, tagen av att det var en så helt annat än vad den förutfattningen jag hade skapat!



Jag talar om Susan Boyle. Om ni inte sett henne på youtube innan så klicka HÄR
Det är nog värt att se reaktionen bland publiken och domarna. Susan Boyle deltog i det brittiska Talang.

Ett wake up call......








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0