Godsvagn

Är vad jag ska åka i morgon!!

Jag ska faktiskt hem och hälsa på mammsen och samt för att hämta hunden s jag kan ha den lilla pluttan här!!
Tiden går fort, har inte varit hemma sedan mars så kanske är dags att hälsa på lite hemma....

Jag var inne och kikade på när Isabella Löwengrip kallad Blondinbella på SVT play. Hon var ju med där i morse och skulle prata om sin bok. Men jag personligen tyckte att dom talade om mycket annat än om hennes bok.
Men måste verkligen säga att hon vågar verkligen stå för hur hennes blogg var innan och ur den är nu. Att våga vara så öppen i bloggen som hon ändå är är väldigt starkt med tanke på alla läsare som hon har.



För er som inte sett det så kan ni se klippet här!

När jag läser olika bloggar och ser olika bloggare hur dom arbetar med deras bloggar, så måste jag erkänna att man bli sugen på att verkligen blogga. Att våga vara mer öppen med sitt tycke.

Frågan är bara hur det skulle kunna påverka och om hur folk skulle uppfatta mig? Men en sak jag har kommit fram till är att det är väldigt svårt att göra alla glada för alla kan inte tycka samma sak. En omöjlighet.

Därav ställer jag mina söta läsare en fråga!! Hur ser ni mig genom bloggen? Skulle jag våga skriva lite mer öppet och våga blogga helt enkelt??

Dags för mig att dra ner till stallet igen!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är alltid lite roligare när folk är öppna av sig och verkligen visar och står för den dom är! :)

Du är redan bra på att säga vad du tycker men kan visa lite mer av dig själv,personlighet :)



Bara vad jag tycker,ha det bra!

2010-08-16 @ 17:06:15
Postat av: doktorn

Absolut!!!!!! Du verkar vara en sympatisk filur, som knappast skulle förlora på att skriva friare om vad du tycker och tänker om livet, saker och ting. Du skulle säkert få många fler läsare (och dessutom utvecklar det nog både dig och din skrivförmåga "på köpet").

2010-08-16 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0