Hello!!

Jisse amalia asså! Kroppen känns som bly idag, ett ben i taget, går det för fort känns det som kola. Urk, hatar verkligen den kännslan. Så springer runt och pularoch grejjar så jag får igång kroppen.

Har nu påbörjat sedan igår att byta ut bäddarna i boxrarna, vi ska tvätta stallet snarast möjligast och då är det lika bra att ha gjort lite förhandsabrete. Men om vi har tur kanse det blir ångat i ställer för högtryckstvättat!


Vart är den här kännslan idag då?? Skylle på vädret just nu. Låter som en bra ide.

Jag sja i alla fall, senare idag när jag har lunch, ge mina läsare ett användbart tips! Så kom tillbaka lite senare. För nu är det stallet igen som gäller!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0