Jobbigt läsande (A)




Ursäkta mig nu, det som tar åt sig gör det, de som inte gör det inte.


Men något som kan vara det jobbigaste att läsa är fjortisbloggar. Jag anser att jag ändå kan skriva rent och få det jag vill ha sagt med läsbara ord. Men sedan så finns det dessa bloggar som nästan är oläsliga!!

ett exempel: Idag var jag i skolan (aaa) såg värsta killen asså HIHIHI som bah stod där vid skåpen liksom (a) och vet ni vad hihihhhiihihihihi han tittade tillbaka på mig (A) jag vet =)))) hihihi värsta hitten liksom (A) och dagen outfit dårå (A) men ärå inte nöjd med skorna buhuhuhu! (a) men vet ni vad HIHIHI det gick bra ändå!!

Kan ni mina läsare seriöst läsa sådant? Alla får absolut skriva som dom vill och uttrycka sig som dom vill. Men jag går never ever in på den bloggen igen.Dels för att man får en form av "tuggumiröst" i huvudet av en fjortistjej/kille i huvudet! Går INTE hem för mig.

Är det bara jag eller vad tycker ni??

Detta för mig får faktiskt bli en dagens MINUS!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej timmie! Jag personligen har fobi för sådana bloggar och väljer att inte läsa dem. Känner som dig att man ser personen som skriver det framför sig och fjortistiden fick man nog av när man var i den åldern. Som tur är med bloggar, att man kan välja att läsa dem. Och helt enkelt ta avstånd till de man ogillar. Hoppas på en bra dag!

2010-08-26 @ 09:47:15
URL: http://sotflikka.wordpress.com
Postat av: angelica

Sv; Ja, verkligen! tappskor är irriterande till max.

Jag håller med dig där om fjortisbloggar..

2010-08-26 @ 22:28:56
URL: http://cazzant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0