Lite av ordet spännande!

Ja, då har man sett fångarna på fortet och även Time out! Trodde det bara skulle gå på måndagar så vart lite förvånad faktiskt. Eller var det bara melanoz här igen som inte hängde med??


Skrattade faktiskt lite åt det idag!!

Maten i magen gjorde lite susen. En hungrig Melanoz är som en hungrig lejonhona med 10 ungar. Alltså inget kul!! 

Ja, slutet på veckan så ska vi se om jag kan testa det lilla krekativa beslut jag tog igår. Inget nämn inget glömt så att säga. Men ska verkligen bli spännande och se om det gör skillnad!!

Well.

Vi ska iväg i morgonbitti på lite ärende, så ska ta och sova nu tänkte jag och drömma om fantastiska idéer till bloggen, har en del på gång....Men måste bara få till de också! Saknar mitt photoshop så ENORMT mycket!

Nä vi hörs i morgon vänner!!

Sov sött med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0