Någon mer??



Som har råkat ut för detta under gårdagen,. natten,morgonen? Jäklar vad det har mullrat. Givetvis försvann både täckningen på mobilen och bredbandet igen när åskan kom.

Just nu sitter jag med en snabbkaffe. Ska strax ner och rida. Ska köra ett race nu på förmiddagen så att man är klar sen. Härligt. Men blir lite ärenden in till banken mm efter lunch....

Vad hittar mina kära läsare på en fredag som denna då?



En del av min arbetsplats.....Nog den bästa typen av arbetsplats man kan ha så är det ett stall....


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; oj, hur många hästar har ni :)



ösregna och åska i natt, kände mig mega hemsk mot hästarna som stod i en hage med träd runt om men inget i hagen :O

2010-08-06 @ 09:54:09
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: viktoria

Tack desamma du! Här åskade ingenting alls i natt :P Eller inte vad jag märkte i alla fall! :)

2010-08-06 @ 10:59:36
URL: http://sotflikka.wordpress.com
Postat av: Emelie

Oj, vad fint stall du jobbar i :)

Kram

2010-08-08 @ 23:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0