So freaking bad!

Uppdateringen har ju inte varit det bästa. Men känns som att jag har fått tillbaka lite motivation. Dessutom så har jag varit tvungen till att ordna lite andra saker. Bland annat så har jag börjat med min hemsida som en del har frågat mig om. Den finner ni här om ni vill kika.

Under helgen har jag haft besök. Ägare till ponnyn som jag har haft under de senaste tre månaderna har åkt hem. Känns lite tomt utan snuffen. Dessutom så jag gjort något som var för första gången denna sommaren. Gissa vad?? GRILLAT. Illa jag vet....Men nu så har jag en lite grill och sommaren är väl inte helt över än? eller?



Efter en något sen lunch ska jag ner och göra andra halvleken i stallet.

Lovar er mina vänner.
HÖRS IKVÄLL!!


Kommentarer
Postat av: Bubber Monica

Att man bara kan se så full i fan ut i blicken,som Nuffe gör här på bilden!Lite av ,sitt upp så ska jag visa vad jag går för.

2010-08-09 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0