TÄVLING!!

Ja, då tänkte jag dra igång en mindre tävling här på bloggen. Men kanske kan göra nytta på någon blogg??



Vill du ha Bloggsvar på din blogg? Det är ett enkelt verktyg för alla bloggare och för läsarna. Man kan enkelt skriva en fråga till den bloggen man läser som i bilden ovan och senare kunna gå in och läsa svaren! Smidigt för dig som bloggar också. Lätt att hänvisa till Bloggsvarsidan om samma fråga kommer upp ofta!!

Men för att kunna ha bloggsvar så måste man nu bli Inbjuen man kan alltså inte bli medlem själv längre. Som tur är har jag ett par inbjudningar kvar att utnyttja!!


För att delta!

1: kopiera bilden som är ovan och lägg in på din blogg där du beskriver att du är med och tävlar.

2: Skriv en kommentar TILL DETTA INLÄGGET om att du är med och tävlar . I samma kommentar skriver du även något litet som beskriver mig och min blogg. Ju roligare och galnare ju bättre! Glöm ej länken till sidan med bilden!  

3: Inget måste men ett plus är om du lägger till mig på Blogglovin.

Tävlingen avslutas på Torsdag 26/8!!

Lycka till!!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är med! ;)

http://forglory.blogg.se/2010/august/tavling.html



Din blogg är cool! Tycker det är bra att du står för den du är och du är väldigt duktig på hästar&ridning. Lite smått crazy men det ska man vara ;)



Följer dig redan på Bloglovin

2010-08-22 @ 15:24:26
URL: http://forglory.blogg.se/
Postat av: Bella

SV: ååhh tacktack :)

då är jag med och tävlar då :D

2010-08-25 @ 22:00:13
URL: http://iibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0