Dan före dopparedan!

Morgon!!!

Idag är det Torsdag och i morgon är det Fredag och JULAFTON!
Men idag kom jag ihåg varför jag inte åker hem och firar jul utan jag och hunden stannar här med lite prinskorvar. Men gud vilka problem det ska vara med tågen och alla människor som ska vara hysteriska, dör är min anledning till att inte åka hem. Jag var i Göteborg den 23 förra året också då jag precis kommit hem från egypten och gode tid vad folk!! ALDRIG MER sa jag då!

Måste ni åka någonstans nu över julen?

Det ska bli så skönt ändå fast hade jue ändå inte varit fel att vara hemma hos mamma över jul, men ska bli mysigt att grejja med hästarna i morgon, min plan är att jag ska rida ett par och sedan äta lite till kalle och öppna lite julklappar som jag fick med mig upp...... Vi har alltid haft som tradition att öppna julklapparna en stund efter Kalle Anka och öppndes dom för tidigt när jag var liten blev jag arg haha!!

Men nu så ska jag ner till stallet igen, men först tänkte jag dela med mig av min jullåt som alltid spelas kvällen innan julafton när jag vanligtvis slår in julklappar!



Hörs senare vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0