Hiss och diss upp och ner!



* Att det på några dagar inte har varit svinigt kallt utan bara kallt har faktiskt räckt!!

* Att jag ska åka hem på torsdag, har inte varit hemma på 6 månader, jisses tiden går.

* Att jag under ett tag blev väldigt duktig på att svara på kommentarer och svara på några ikväll som jag fått under helgen!

*Tävlingen som ligger upp på bloggen där du kan vinna en julklapp! Kika under fliken TÄVLINGAR.

*Tradera! Älskar att sitta där och leta efter saker som man inte trodde fanns! Folk säljer verkligen ALLT!!



* Att det alltid är enklare att komma på saker att dissa än att hissa. haha ganska tragiskt egentligen!

* Att behöva ta ansvar för något bara för att den som egentligen har ansvaret ej bryr sig.

* Julen. till en viss del! Tycker det är lika lustigt varje gång. Varför blir folk så stressade och det ska ätas där och ätas här. Ekonomin svajar för man måste köpa julklappar hitan och ditan. Träffa personer man kanske aldrig träffar annars och inte är så intresserad av att träffas alls! Vad tog den mysiga julen vägen?

* Is precis innanför ingången till affärer. Höll på att bella flera gånger igår!

*Att SJ´s hemsida är katastrofal!!! Seg, tar evigheter att ladda upp och den står och tuggar och tuggar! Någon mer som har märkt??

* Att det ska vara så enomrus stora storlekar på herridbyxor!! Den minsta storleken får jag ha, skärp, långkallingar, och typ hängslen. Då kan det gå. Annars får jag plats i ett ben! Eller är jag helt utanför herrmåtten?



Kommentarer
Postat av: Emily

Haha, visst är det alltid enklare att dissa, smått tragiskt som du säger x)

Det finns väl knappt något med SJ som inte är segt? ^^

Konstigt att herrstorlekarna är så stora, tycker killar brukar ha smalare ben än tjejer i många fall :S

2010-12-14 @ 14:23:18
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Lina

SJ är under all kritik! Men så jobbigt när hemsidan inte funkar (har också märkt det). Jobbigt med folk som inte har sitt ansvar. Gäller det hästar måste ju någon göra det. Skönt för dig att åka hem. Är det till Blomstermåla då?

2010-12-14 @ 14:45:28
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Eleonor

HAHAHA hängslen! :D förstår att du skämtar men fick en lustig bild framför mig!

2010-12-14 @ 14:52:31
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Nadja

SJs hemsida är jätteseg!

2010-12-14 @ 17:50:44
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0