Ledig??

Hej vänner!! ÄNTLIGEN!!!  Efter kundservice hit och dit så fungerar äntligen mitt bredband igen. Helt underbart! Så därför jag inte kunde blogga igår. Fast det var ganska fullt upp igår ändå. Ja, detta med att vara ledig haha!

Som sagt har jag inte varit hemma sedan jesus var barn och jag hjälper mamma med att passa hundar, valpar hästar och katter över helgen medans dom är i sthlm på hundutställning.

'
Så här ser det ut för det mesta! NON STOP! Livet är kul för en 8:ta veckors gammal valp! och här har vi Darkos Smirnof!

Men igår var jag även uppe hos mormor en sväng. I och med att jag är hemma nu och inte över jul så var jag uppe och hälsade på igår.

Finns alltid en massa saker som måste göras när man är ledig! Eller så kallat i alla fall.

Nu ska jag susa ut till stallet och släppa ut, har blåst och kommit ner isbitar här så hästarna får komma ut lite senare. Men nu ser det betydligt bättre ut i alla fall.

Men sedan kommer en lite videoblogg! En liten hälsning till er läsare tänkte jag!!

Hoppas ni har det bra i alla fall!!!!



Kommentarer
Postat av: Geronimo ~ läs bloggen

Naw villken söt valp :D

2010-12-18 @ 21:16:36
URL: http://geronim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0