Lunchen äten!

Hej i kylan! Fast ska man jämföra tidigare dagar så är det nästan varmt idag! Man kan i alla fall vara i ridhuset utan att frysa till en isglass.

Min tanke var att bloggat ihop lite tidsinställda inlägg som skulle komma upp under eftermiddagen, men han inte ordna det. Satt och svarade på mail och bland annat ang Julklapps tävlingen som kommer SNART.

Fick en fråga till min mail från en läsare som sett inlägget där jag bloggade om det fina schabraken och pannbandet bland annat från Fortis Et Liber. Svaren kommer att komma under dagen!

Nu måste jag skynda mig!!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Nu ska jag baka en stor sats hoho

2010-12-04 @ 20:38:21
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nä asså ska man stå ut med J får de allt va tryck i grejerna. Knugen är loss!!! Jag såg honom stå och borsta tänderna!

2010-12-04 @ 23:42:44
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0