Men oj!!

Okej, jag hänger allt annat än med. Jisses amalia det är Lucia idag!!
Dessutom är det bara några dagar kvar till jul.



Innan Jul och hela den helgen så ska jag hinna åka hem en sväng. Har inte varit hemma på 5 månader så borde nog åka och säga hej. Dessvärre så kommer jag vara själv hemma när jag väl åker hem haha. Ska hjälpa mamma med valparna och pollarna medans dom är i stockholm på utställning. För att sedan åka tillbaka hit på måndag morgon om exkt en vecka.


Dessutom försöker jag att kolla biljetter på SJ´s hemsida. Men kan inte påstå att det är det enklaste haha. Tar evigheter och laggar hela tiden!!

Well..... Hoppas ni får en fin start på denna veckan och en mysig Lucia!


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

Tack för din kommentar! Ha det guld!

2010-12-13 @ 17:17:34
Postat av: Olivia Gustavsson

hej ! var gärna med och tävla om ett ländtäcke thermo master hos mig ! :)

2010-12-13 @ 17:18:13
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0