Saturday och lite svar

Hej vänner!! ☺

Då var vi inne på lördag och i morgon är det redan andra advent, jisses! Snart är detta året gången. Hlet sjukt fort det har gott.


Jag sitter och häver i mig kaffe innan jag ska ner till stallet igen. Är trött idag. Känns som att man ska bli sjuk men det kan liksom inte bestämma sig om man ska bli sjuk eller ej.
RED DIAMOND PENNANT
Jag fick en fråga på mailen ang Fortis Et Liber schabraken om dom håller sin passform och om färgen håller då vissa av dom är av sammet.

Svar: När det gäller kvalitén på schabraken så håller de verkligen tvätt efter tvätt, i både passform och färg.

Jag har bla en kund tävlar högt upp i dressyrklasserna som alltid bär mina schabrak och han är lika förvånad när de varken tappar färg eller form, tvätt efter tvätt.

GLAMOUR
 
Sedan så var jag lite nyfiken på om om grimmorna var handgjorda eller maskinellt gjorda

Svra: När det gäller grimmorna så har jag skickat frågan till fabriken. Pannbanden är handgjorda så troligtvis är även grimmorna det. Men jag återkommer till dig så snart jag fått svar.

Nu måste jag dra ner till stallet. Men vad ska ni göra idag? Något kul inplanerat under helgen!?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mellan daj o maj nu...jag såg att de va hans osm kom!

2010-12-04 @ 20:23:30
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo du det var en redig brandslang, bara fluuuuuuuuuuuuuuuush all over me :-o

2010-12-04 @ 23:23:55
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Aja det får vara brandslang med tanke på magens omfång....knugen ska gå på livsrustkammarens mulltoa sen.

2010-12-04 @ 23:48:56
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0