Snurvel!

Asså detta är inte kul längre!! Man gör inte annat än att fryser, vilket inte känns okej. Och ja vänner jag lovar att jag har ordentligt med kläder på mig. Men fryser man inte i ridhuset är det i sadelkammaren ellere uppe i lägenheten! Under minus 15 4 dagar i rad är olagligt enligt mina privata lagar!



Men i dag är det i alla fall måndag! Skönt att vardagen börjar smått komma tillbaka. Men snart drar det igång igen med nyår och hela den biten! Jisses bara några få dagar kvar av detta året! 2010 tillhör nog den gruppen som gick fort. Jag hann inte med i alla fall.

Nu ska jag i allafall dra mig ner till stallet och frysa vidare, Jag kommer aldrig mer säga att det är för vamrt i sommar!!!




Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag skickar en riktigt VARM, GO, KRAM till dig Timmie!

2010-12-27 @ 11:03:01
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Maria o Pearl - Inte riktigt som dom andra barnen

hahah håller med! ;)

2010-12-27 @ 13:33:55
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0