Tjuvridning

Hej på er!!

Nu så känner jag att bloggen måste komma till lite mer liv igen, dessutom så har jag en del saker att skriva om och dessutom svara på lite kommentarer.

Sitter och dricker lite kaffe, men måste ner till stallet om en liten liten stund men tänkte bara säga hej till er först.

Men jag var inne en snabbis på tidningenridsport.se och började småskratta lite. Inte roligt egentligen, men bara tanken och hur folk kan göra får fick mig att små skratta då inget förvånar en längre.




För mig så finns inte detta, man gör ju bara inte så. " åh titta en häst i hagen, jag rider runt lite på den" Nä! Så mycket diss det bara  kan bli!


Men när vi ändå är igång så kör vi dagens frågor!

Dagens klädsel: Underställ så klart, blå ANKY huv tröja, Grå Pikür ridbyxor, gråa pikür strumpor och hals duk, jacka etc.
Dagens planer: Rida, ta emot en DHL bil som kommer med saker, och ja allt det vanliga, svara på mail också!  
'Dagens materiella vill ha: Kan inte bestämma mig just nu!   
Dagens fundering: om jag kommer att komma hela vägen hem med tåg på torsdag? Kan inte riktigt lita på det.  Dagens beroende: Kaffe och glögg just nu
Dagens tråkigaste: Måste tvätta
Dagens shopping: Ingenting än så länge, men en bok och mat igår.
Dagens längtan: GHS, Till våren då de första knopparna på träden kommer och man kan gå ut utan jacka för första gången! En befriande kännsla.
Dagens superlängtan: Att inte behöva gå med långkallingar!
Dagens tidning:
På nätet, aftonbladet, expressen---Inga höjdare
Dagens låt: Robyn- Indestructible


Hoppas ni får en bra dag vänner!!


Kommentarer
Postat av: Lina

läste det med. så sjukt ju!

hur kommer man på idéen att hoppa upp på en häst i hagen? då lär man ju inte ha mycket säkerhetstänk innanför pannbenet, och dessutom på någon annnas häst

2010-12-14 @ 11:16:05
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Erika

Men gud vilken människa. :O

Rätt åt henne att hon fick böter.

2010-12-14 @ 12:01:56
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ska man skratta eller annat? Hur kan man ens komma på en sån idé?

2010-12-14 @ 13:24:12
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Sanna

Jag ska försöka ta mig till Kalmar imorgon, och från Kalmar på torsdag.. Det blir spännande, det.

2010-12-14 @ 16:28:42
URL: http://fiasanna.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Kerstin

En tokig tanke kan man tycka, men när jag var "liten" så var det många av mina stallvänner som själva gjorde det och man hörde historier om det inte här och där. Men utvecklingen går ju framåt och det var längesedan jag hörde något sådant. Men tänk dig själv att det står en fräck bil, dörren är öppen och nycklarna sitter i.... ;)

2010-12-18 @ 00:25:43
URL: http://stallrosen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0