Våren 2010

Jag vet att det kanske är lite sent! Men kikade lite på våren 2010 kollektionen från ANIMO igår. Jag vill ha!

 



 

Kavajerna tyckte jag ser väldigt snygga ut, ser ut som bra psassform men även att fracken inte är gjord av varm bomul, ser ut så i alla fall. Hade jag varit hoppryttare hade jag velat ha det mörkblåa kavajen!! Jackan tll höger högst upp, är kanske inte min typiska stil. Men jag fastnade för den ändå! Dessutom tycker jag att det är bra fotat till dessa kläderna. Inte bara typisk stall och hästmiljö utan lite mer liv i storstan miljön. Tummen upp för det!!


Längtar till vårnyheterna 2011!! Längatr till scandinavium!!

Någon mer eller bara jag som gör det trosts kylan och all snö?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det va häftiga bilder i dne kampanjen.

Vad kan det va för material i fracken? Ser ut att sitta på "perfekt".

2010-12-03 @ 13:05:43
URL: http://hastskotare.zoomin.se
Postat av: Nina

Rätt så snyggt men den lila jackan på första bilden var verkligen förskräcklig!

2010-12-03 @ 19:52:38
URL: http://smahundtassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0