Aj aj!!

Mätt i magen må jag säga!! Varför ska man äta för mycket när man är så hungrig, varför inte bara nöja sig med att bli mätt i stället för propp mätt?? Helt galet!

Sitter och väntar på lite kaffe faktiskt, tro det eller ej, men jag sover faktiskt bättre om jag dricker kaffe på kvällen. Skumt jag vet....

Onsdag har det i alla fall varit idag, Strålande sol och ett skottat ridhust tak, känns bra helt enkelt. Dock orkade inte killarna göra hela ridhuset så dom ska komme en stund i morgon också.. Hästarna fick i alla fall bli longerade idag, den ena han jag longera med skottkillarna hade Lunch och de andra två nu på kvällen. Vi ville helst inte vara inne i ridhuset under tiden dom skottade, låter ganska så mycket, Som i en förstorad plåtburk ungefär.

Hur har eran dag varit vänner??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0