Annons

Timmie Melanoz erbjuder träning av unghästar, utbildade hästar samt konvalescenter. Även förberedelser inför 3 årstest, kvalitetstävlan. Träningen planeras utifrån hästens ålder, kondition samt utbildningsståndpunkt i samråd med hästägaren. (Gäller även ponny)

Hästen erbjuds full inackordering i en härlig miljö på Larsereds Gård utanför lödöse.

Jag själv arbetar för och bedriver min verksamhet hos Lotten Aronsson. Som hennes elev får jag daglig hjälp både med hennes egna hästar samt hästar som jag har på träning.



För mer information kontakta



Timmie Melanoz
0735-293641
[email protected]

 

För referens kontakta

Lotten Aronsson
0706-095121

och/eller

 

Bo Åhman
0705-573149 eller 0431-73149
Grand Prix ryttare samt internationell dressyrdomare


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0