At home!

Ja, då var man hemma igen efter en dag i stan. Varit inne i massa olika inredningsaffäreroch bland annat inne på Åhlens. Kan säga att jag hittade MASSA saker som jag skulle vilja ha! Men det fåt vänta. Hittade även lite roliga saker inne på Lagerhouse och fick en liten ide hihi! Men den släpper jag intefören jag själv har den! Fast det ärsäkert många som redan har kommit på det, men ändå!

Nästa steg blir till kyrkan alltså IKEA!



Jag köpte i alla fall shampo och tänkte att jag skulle testa SYOSS,den som dom igentligen är för frisörer, men damn that! 59krpå hemköp, Ålens tar faktiskt 69kr!!

Jag tänkte ta och testa Repair Therapy. Har ganska slitet hår sedan innan jag klippte mig. Dessutom så använder jag mycket mössa under dagarna i stallet och hjälmen på det så det blir lätt slitet! Men återstår att se om den fungerar!! 


Kommentarer
Postat av: Vivere

Låter som en du är nöjd med dagen ;o) , får berätta vad du tycker om det schampot , ha en trevlig fredag kväll

2010-02-12 @ 18:21:42
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0