Blä!

Dagen har varit ytters uppiggande, Därav bloggningen under dagen (ni hängde med på ironin?)
Så mycket snö som befinner sig där ute har jag då aldrig varit med om, jag överderdriver inte ens!! Helt sjukt!

Kvällen bestod av att vara nere i stallet och pyssla om vännerna där nere för at sedan hoppa in i duschen och laga mat till melodifestivalen. Thank god för svtplay.



Dock blir det mer lyssna än att titta! Jag får nämligen titta på "tv" via min minilaptop, ingen större hit kan jag säga haha!! Men bättre än inget. Snön får ta all klagan för närvarande

  

Fin tv va??

Vad tyckte man omkvällen melodifestival då?
Jag missade Alcasars nr när jag var inne i duschen men dom är nästan alltid bra! Men utöver dom så tycer jag att Darin hade denbästa låten men kanske inte showmässigt. Den ändå bästa hittils är helt klart Eric Saade!


Men det jag är mest sur på under kvällen är att min facebook har krånglat och har inte kunnat logga in på min farm!! GALET! Jag vet, innan så förstod jag inte hysterin över farmville, men idag så började jag på en egen och jag tror mest att det handlar om vinnarskalle helt enkelt. Man vill levla upp hela tiden.....Ack i fall man inte hinner skörda!!

Nu ska jag i alla fall ta och besöka sängen och försöka sova lite. Känns dock ganska så illa just nu, var trött för en stund sedan och nu pigg. Övertrött kanske det kallas. Brukar ändå ligga i sängen vid senast 22 på vardagarna!! Gud vad jag babblar på! Bloggningen som inte blev av idag kommer tydligen nu!

Hörs i morgon vänner!

Sov söt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0