irrpanna!!

Känner jag mig som just nu! Tog ytligare en stund innan jag hoppade in i duschen!! Hittade inte en sak! Fattar inte vartden har tagit vägen, kanske harglömt den nåonstans, men har jue inte använt den jue,hmm.... Pratar om min fluga!


Pratar inte dom om flugan ovan utan en fluga nedan!



Har en jättesöt liten fluga, inte i den typen ovan, utan en mer udda men så snygg fluga! Jag vet att jag testade den en gång men ville inte ha den till den skjortan och la den någonstans i lägenheten men vet inte vart! SUR jag blir på sådant! Men den dykerväl upp under helgen när jag ska byta boende, hoppas jag i alla fall!

Men nu är det dags för sängen!! Klockan är way för mycket!!

Sov sött vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0