Kan man bli

mer frustrerad?? Skrev ett inlägg innan idag men som inte publierades och igår kunde jag inte logga in efter att jag hade varit nere i stallet! What a hell??

Man kanske skulle byta till wordpress?

Som ni vet så såg jag Twilight i Lördags!



Måste erkänna att i början så fattade jag inte varför alla kunde tycka han var SÅ snygg och helt galna i honom!!
Jag menar likblekt ansikte och illröda läppar samt hans ögonryn.....
Men under tiden filmen gick så förstod man och jag tror inte helt ärligt att det var hans utseende utan hans charm. Jag tyckte filmen var jätte bra och jag bara älskar sådan här filmer. Så helt klart ska jag se New Moon. Måste nog erkänna att jag blev lite kär i hela filmen! Jag kan tycka att visa romans filmer är lite väl påklistrat men om detta skulle gå under gengern roman skulle jag helt klart se på fler roman filmer!!

Puss på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0