Melanoz svarar

om Visning!:
riktigt fint! Vart är du & jobbar ngnstans & vad har du för hästar? :))

Igår så visade jag er några bilder som visarlite av min arbetsplats kan man säga. Och fick då denna kommentaren som jag tänke svara på.

Svar: Jag är arbetar för Lotten Aronsson på Larseredsgård utanför götebrog. Här så hjälper jag till att rida hennes hästar samt tar jag emot hästar hästar på träning, utbildning, fortsatt inridning, tävling, träning, matchining inför kvalitets tävlingar mm. Men kort och gott har jag världens bästa jobb. Att få arbeta med det man älskar är så kul!!

Om ni vill veta lite mer om vad jag gör när jag intebloggar så kika in på min hemsida genom att klicka HÄR 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0